Blogg å spray date kånto *ler*

Nu har ja öppnat spray date kånto och startat blogg på under samma dag!! det beror på att jag fått en dator av min stora syrra som är nagel skulptör som köpte en ny dator så jag fick den här.

De e web cam å allt så jag kommer lägga upp lite foton då å då *fnizz*

här kommer ja skriva om sakerf som händer i mitt liv å så. Jaaa va ska man skriva om sej själv då?? *funderaar* Jag kan screenshotta och copy pasta det jag skrev på spray daten vettja


image1


Ja heter tindra jansson förresten (lägg namnet på minnet!!!9) och på spray daten heter jag tindra_cute_86. jag har fått två mejl hitills tyvär inga kärleks mejl men de kommer väl *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0