Personlighets formelär

ja hitta ett personlighets formelär som ja fyllde i så ni kan lära käna mej bättre *ler*

Namn: Tindra jansson
Smeknamn:
tindra cute
Bor:
malmö
Jobb:
inget *Snyfft*
Intressen:
fest shoppa,hund *ler*
Klädstil:
typ mode aktigt
Dricker helst:
x sider
Äter helst:
resturang
Läser helst:
-
Lyssnar på:
lunga favoriter
Favoritcitat:
vet inte riktit va som menas me de
Favoritfilm:
Pochahontas *ler*
Favoritserie:
grejs anatomy
Favoritgodis:
skum gummibanan
Snyggaste killen på jorden:
hemliz =o
Det här skulle jag ta med mig till en öde ö:
en bro så ja kan gå tillbaks till fast landet *såklart*
Så här ska jag dö:
nej fy de vill man ju inte!!!!
Om jag var en seriefigur skulle jag vara:
hunden laban
Land jag vill resa till:
new york
Dålig ovana:
ingen ja e pärfekt =) =)
Så ser mitt liv ut om tio år:
Ja e rik å sol bränd på en ö i havet *lre*
Avskyr mest:
dummingar
Röstar på:
Muff
Jag äter absolut inte:
bajs neee bara skojja =)
Så här svarar jag i telefon:
tindra
Det här frågade jag någon senast:
kommer inte i håg
Det här frågade någon mig senast:
va dina föräldrar syskon eller
Det här gör mig olycklig:
när mäniskor e dumma mot varan
Det här gör mig lycklig:
hitta kÄrLeKeN !!!!!1! <3


Kommentarer
Postat av: Sexy Holman

Hej hej!

Jätte-fin blogg du har. Själv har jag precis nu börjat att starta en egen. (Jag hade en homepage, egen, som jag gjorde själv, för några årsen men nu är det ju tydligen att blogga som man ska ha.) Skulle gentligen mest säga att jag kopierade de frågorna som du hade gjort här. Hoppas du inte blir arg. Jag vet ju inte riktigt hur det går till att "blogga" än, men jag hoppas det. OCh så.

Hej då och lycka till!

Väneligen,
Krister Holmér

2008-03-27 @ 22:40:33
URL: http://bakprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0