e-kontakt 2!!

oj e-kontakt e mycke bättre än spray date jag har redan haft 147 besökare å folk skriver jätte snälla saker till mig
det här är några grejer olika killar skrivit:


- du ser ut som en ängel. välkommen ner på jorden.

-- Wow!

- wow

- Om Gud skapade något vackrare än dig behöll han det för sig själv

- jag va på väg att logga ut men så fick jag syn på dig och stannade kvar

- Du ser ut som en ängel.

- du verkar va en trevlig tjej


Åh det är så mycke. bara under denna lilla tid jag skriver detta har säkert massa folk skrivit på e-kontakt värkligen ett toppen ställe asså. man bara känner hur själv förtrondet växe3r för varje mejl man får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0